Rendkívüli működés tájékoztató

By admin on 2020-03-16 in News
0

Tisztelt Partnerünk!

Az új koronavírus (COVID-19 / SARS-CoV-2) terjedésének megelőzése érdekében és Ügyfeleink zavartalan kiszolgálása céljából az AMSY Jelöléstechnika Kft. vezetősége preventív intézkedéseket hozott a társaság vészhelyzeti működése kapcsán:

Munkatársaink védelme:

  • Munkatársaink részletes tájékoztatásban részesültek, higiéniai intézkedéseket tettünk, így február vége óta kötelező a kézfertőtlenítők és a fertőtlenítő kendők rendszeres használata.
  • Az esetleges gócpont kialakulásának megelőzése érdekében korlátozzuk a telephelyünkre történő belépést a nem saját munkavállalóink részére.
  • Irodai kollégáink számára kialakításra került a távmunka keretrendszere, ezáltal a „home office” biztonságában, otthonról végezhetik napi munkájukat.
  • Műhelyeinkben korlátozzuk az egyszerre bent tartózkodó kollégák számát. Azért, hogy szerviz kapacitásunk a lehető legkevésbé csökkenjen, törekszünk arra, hogy Szervizes kollégáinknál otthoni műhelyek kerüljenek kialakításra, és így otthonról tudjanak dolgozni.

Ügyfeleink kiszolgálása:

  • Alkatrész és kellékanyag raktárkészleteinket megemeltük: Európai gyártással vagy raktározással rendelkező beszállítóink jelzése értelmében előfordulhat, hogy a helyi állapotok függvényében működésüket ideiglenesen fel kell függeszteniük. Alkatrész és folyadék (tinta, hígító, lemosó) készleteinket, valamint festékszalag és címke alapanyag készleteinket jelentősen megemeltük, hogy Ügyfeleinket zavartalanul szolgálhassuk ki. Minden erőfeszítésünktől függetlenül Ügyfeleinknek javasoljuk, hogy amennyiben kellékanyag rendelésük a következő 6-8 hétben aktuálissá válik, úgy minél hamarabb rendeljék meg a tételt a bizonytalanná válható kiszállítás miatt.
  • Szerviz távsegítség, támogatás: Szervizes kollégáink közvetlen elérhetőségeiken keresztül (mobil, e-mail, Skype) tudják támogatni Ügyfeleinket a hibaelhárításban. Tapasztalataink bizonyítják, hogy a hibák számottevő részét ezen az úton lehet a leggyorsabban elhárítani.
  • Megváltozott ügyfélfogadási rend: Telephelyünk épületeit lezártuk, mivel a zavartalan kiszolgáláshoz nem szükséges Partnereink épületeinkbe történő belépése. Az áruátvétel és kiadás az 5. raktár bejáratánál, az épületen kívül történik. A Szervizbe érkező vagy onnan kiadásra kerülő berendezéseket és gépeket a Szerviz hátsó bejáratán keresztül bonyolítjuk. Amennyiben személyesen keresik fel telephelyünket, úgy érkezésükről előzetesen tájékoztassák kapcsolattartójukat cégünknél.
  • Szervizhívások kezelése: A helyszíni hibaelhárítás egyelőre folyamatos, de az átfutási idők meghosszabbodására számítunk. A műhelyi javítási szolgáltatásunk is üzemel, de a korlátozások miatt a javítások átfutási ideje jelentősen növekedni fog. A hibabejelentéseket a megszokott csatornákon keresztül várjuk Ügyfeleinktől. Kérjük amennyiben a javítás helyszínére a bejutás korlátozott, úgy az érvényes szabályokról a bejelentésben tájékoztatni szíveskedjenek. A kialakult helyzetben különösen fontos a hatékony munkavégzés, ezért a félreértések elkerülése érdekében minden hibabejelentéshez kérjük megadni a pontos hibát, a meghibásodott gép típusát és gyáriszámát (pl. Videojet 1210, 16333001C10ZH) kapcsolattartójuk nevét és elérhetőségét.
  • Távszámlázás bevezetése: Számlázási folyamatunkban azonnal átállunk a Távszámlázásra (nem e-számla!), így a számlákat nem kell kinyomtatnunk és postáznunk. Ez a módszer lehetővé teszi a digitális számlaküldést (pdf), de nem igényli az e-számlához szükséges bonyolult autentikációt, mivel a fogadó oldal kinyomtatva papír alapú számlaként kezeli tovább. Az új számlázással kapcsolatban Vevőinket és kapcsolattartóinkat külön megkeressük és tájékoztatjuk.
  • Készülék értékesítés: Az új gépek és berendezések értékesítése a  megváltozott munkamenetektől függetlenül folyamatos. Értékesítő kollégáink rendelkezésre állnak az Érdeklődők számára telefonon, e-mailben és Skype-on, illetve különösen indokolt esetben személyesen. A találkozók lehetősége egyelőre nem tiltott, de nem javasolt.
     

A következő kapcsolattartási lehetőségeinket szeretnénk figyelmükbe ajánlani:

Kellékanyag és alkatrész vevőszolgálat:               +36 20 994 99 44                   kellekanyag@amsy-jelolestechnika.hu

Szerviz, támogatás, hibaelhárítás:                          +36 20 40 30 004                   szerviz@amsy-jelolestechnika.hu

Készülék értékesítés:                                                  +36 20 438 5900                    info@amsy-jelolestechnika.hu

Beszerzés, logisztika:                                                  +36 20 338 7592                    po@amsy-jelolestechnika.hu

Weboldalunkon (www.amsy-jelolestechnika.hu) található on-line chat ablak

Ezúton kérjük Önöket, hogy mérlegeljék a nem kiemelkedően fontos munkák (pl. megelőző karbantartás, beüzemelések, stb.) időzítését, és azokat legyenek kedvesek az országos vészhelyzeti állapot hivatalos megszűnése utáni időszakra halasztani.

Az új koronavírus okozta Vis Maior helyzetben sajnos előfordulhat, hogy bizonyos munkákat nem tudunk elvégezni, vagy bizonyos megrendeléseket nem tudunk teljesíteni.

Kérjük, legyenek tekintettel az általunk hozott intézkedésekre annak érdekében, hogy a tőlünk megszokott magas színvonalon tudjunk a rendelkezésükre állni a koronavírus miatt kialakult rendkívüli helyzetben is.

A rendkívüli működés visszavonásig érvényes, amiről tájékoztatni fogjuk Önöket.

Tisztelettel:

Az AMSY Jelöléstechnika Kft. vezetősége

About the Author

adminView all posts by admin

Copyright 2020 | AMSY Jelöléstechnika Kft. | +36 (23) 500-422 | amsy@amsy-jelolestechnika.hu

made in cantinart